Zwroty / Wymiana / Reklamacje
ZWROTY / WYMIANIA / REKLAMACJE
ZWROTY
-
Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 roku " O ochronie niektórych praw konsumentów oraz i odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebiezpieczny" klient może dokonać zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, ani w żaden sposób zniszczony. Towar musi posiadać metki, oraz oryginalne opakowanie. O zwrocie towaru sprzedawca musi zostać poinformowany w formie pisemnej w ciagu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
-
Zwrot pieniażków w kwocie równej wartości towaru z uwzględnieniam najtańszej przesyłki oferowanej w sklepie, zostanie wysłany na wskazane przez Państwa konto w terminie do 14 dni roboczych.
- Prosimy o załącznie danych do przelewu zwrotnego do koperty razem z odsyłanym towarem.
- Towar prosimy odesłać listem poleconym na adres UNIVIA ul. Dybowskiego 7/12, 02-776 Warszawa. UWAGA !!! Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
WYMIANA
- Konsument ma prawo do wymiany zakupionego towaru, chęć wymiany należy zgłosić telefonicznie bądź drogą mailową na adres e-butik24@wp.pl, wówczas wybrany przez klienta towar zostanie zarezerwowany. O różnicy w cenie dopłacie bądz zwrocie nadpłaty zostanie klient poinformowany drogą mailową. Towar który zostaje zwrócony musi być w idealnym stanie.
- Koszty wysyłki w obydwie strony przy wymianie towaru leżą po stronie kupującego.
- Towar prosimy odesłać listem poleconym na adres UNIVIA ul. Dybowskiego 7/12, 02-776 Warszawa. UWAGA !!! Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
REKLAMACJE
-
Do odpowiedzialnosci sprzedawcy za wady towaru oraz uprawnień konsumenta, z tego tytułu stosuje się ustawę z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie kodeksu cywilnego ( dz.u. nr 141 poz.1176 ze zmianani ). W przypadku niezgodności towaru z umową sprzedaży, reklamację należy zgłosić na adres podany na stronie internetowej. Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie. Koszt wymiany uszkodzonego towaru, bądź pomyłki leżącej po stronie sprzedajacego pokrywa sprzedawca.
- Dokładamy wszelkich starań, aby towar , który Państwo otrzymujecie był w pełni wartościowy. Jednak istnieje możliwość, iż pewne wady fabrycznie nie zostaną zauważone podczas kontroli. W takiej sytuacji prosimy o kontakt z obsługą klienta telefoniczną lub mailową.
- Koszty odesłania towaru i wymiany na pełnowartościowy pokrywa sprzedający. Koszty które poniosą Państwo w związu z odesłanie towaru do sklepu zostaną wam zwrócone. WAŻNE !!! Prosimy aby towa odsyłać tylko i wyłącznie listem poleconym.
- Towar prosimy odesłać listem poleconym na adres UNIVIA ul. Dybowskiego 7/12, 02-776 Warszawa. UWAGA !!! Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.