Wczytuję dane...
Zwroty / Wymiana / Reklamacje

ZWROTY / WYMIANIA / REKLAMACJE

ZWROTY

  1. Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 roku " O ochronie niektórych praw konsumentów oraz i odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebiezpieczny" klient może dokonać zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, ani w żaden sposób zniszczony. Towar musi posiadać metki, oraz oryginalne opakowanie. O zwrocie towaru sprzedawca musi zostać poinformowany w formie pisemnej w ciagu 14 dni od daty odebrania przesyłki. 
  2. Zwrot pieniażków w kwocie równej wartości towaru z uwzględnieniam najtańszej przesyłki oferowanej w sklepie, zostanie wysłany na wskazane przez Państwa konto w terminie do 14 dni roboczych.
  3. Prosimy o załącznie danych do przelewu zwrotnego do koperty razem z odsyłanym towarem.
  4. Towar prosimy odesłać listem poleconym na adres UNIVIA ul. Dybowskiego 7/12, 02-776 Warszawa.          UWAGA !!! Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

WYMIANA

  1. Konsument ma prawo do wymiany zakupionego towaru, chęć wymiany należy zgłosić telefonicznie bądź drogą mailową na adres e-butik24@wp.pl, wówczas wybrany przez klienta towar zostanie zarezerwowany. O różnicy w cenie dopłacie bądz zwrocie nadpłaty zostanie klient poinformowany drogą mailową. Towar który zostaje zwrócony musi być w idealnym stanie.
  2. Koszty wysyłki w obydwie strony przy wymianie towaru leżą po stronie kupującego.
  3. Towar prosimy odesłać listem poleconym na adres UNIVIA ul. Dybowskiego 7/12, 02-776 Warszawa.          UWAGA !!! Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

REKLAMACJE

  1. Do odpowiedzialnosci sprzedawcy za wady towaru oraz uprawnień konsumenta, z tego tytułu stosuje się ustawę z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie kodeksu cywilnego ( dz.u. nr 141 poz.1176 ze zmianani ). W przypadku niezgodności towaru z umową sprzedaży, reklamację należy zgłosić na adres podany na stronie internetowej. Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie. Koszt wymiany uszkodzonego towaru, bądź pomyłki leżącej po stronie sprzedajacego pokrywa sprzedawca.
  2. Dokładamy wszelkich starań, aby towar , który Państwo otrzymujecie był w pełni wartościowy. Jednak istnieje możliwość, iż pewne wady fabrycznie nie zostaną zauważone podczas kontroli. W takiej sytuacji prosimy o kontakt z obsługą klienta telefoniczną lub mailową.
  3. Koszty odesłania towaru i wymiany na pełnowartościowy pokrywa sprzedający. Koszty które poniosą Państwo w związu z odesłanie towaru do sklepu zostaną wam zwrócone. WAŻNE !!! Prosimy aby towa odsyłać tylko i wyłącznie listem poleconym.
  4. Towar prosimy odesłać listem poleconym na adres UNIVIA ul. Dybowskiego 7/12, 02-776 Warszawa.          UWAGA !!! Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

<!-- Umieść ten tag w nagłówku lub tuż przed tagiem zamykającym treść. -->
<script src="https://apis.google.com/js/platform.js" async defer>
  {lang: 'pl'}
</script>

<!-- Umieść ten tag w miejscu, w którym ma być widoczny przycisk +1. -->
<div class="g-plusone" data-annotation="none"></div>