Wczytuję dane...
Regulamin po 25.12.2014

Regulamin sklepu E-butik24

Szanowni Państwo,

w związku ze zmianą przepisów dotyczących ochrony danych osobowych i rozpoczęciem stosowania od dnia 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) "RODO". 

Niniejszym informujemy Cię, że przetwarzamy Twoje dane osobowe. Zanim wejdziesz na naszą stronę, zapoznaj się proszę z poniższymi informacjami:

POLITYKA PRYWATNOŚCI ORAZ BEZPIECZEŃSTWA DANYCH OSOBOWYCH

I. Administrator danych osobowych
Administratorem Twoich danych osobowych jest UNIVIA Anna Ochman-Jaskulska ul. Dybowskiwgo 7/12, 02-776 Warszawa tel:601281995 e-butik24@wp.pl

II. Cele i podstawa prawna przetwarzania

Twoje dane osobowe w postaci adresu IP, danych zawartych w plikach cookies przetwarzamy w celu umożliwienia Ci wejścia na naszą stronę i przeglądania jej zawartości, na podstawie Twojej zgody – podstawa z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). 

III. Odbiorcy danych
Pani/Pana dane osobowe możemy udostępniać następującym  kategoriom podmiotów: firmom księgowym, firmom kurierskim i firmom obsługującym system informatyczny oraz system płatności elektronicznej .Takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z nami i tylko zgodnie z naszymi poleceniami. Nie przekazujemy Twoich danych poza teren Polski/UE/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

 IV. Okres przechowywania danych

Dane osobowe przetwarzane w celu zawarcia lub wykonania umowy oraz wypełnienia obowiązku prawnego Administratora będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy, a po jego upływie przez okres niezbędny do:
  • a.posprzedażowej obsługi klientów (np. obsługi reklamacji),
  • b.zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń przysługujących Administratorowi,
  • c.wypełnienia obowiązku prawnego Administratora (wynikającego np. z przepisów podatkowych lub rachunkowych)
  • d.Dane osobowe przetwarzane na podstawie odrębnej zgody będą przechowywane do czasu jej odwołania.
V. Twoje prawa
Przysługuje Ci prawo:
  • a.dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
  • b.prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
  • c.prawo do usunięcia danych (jeżeli Twoim zdaniem nie ma podstaw do tego, abyśmy przetwarzali Twoje dane, możesz zażądać, abyśmy je usunęli),
  • d.prawo do ograniczenia przetwarzania danych (możesz zażądać, abyśmy ograniczyli przetwarzanie Twoich danych osobowych wyłącznie do ich przechowywania lub wykonywania uzgodnionych z Tobą działań), e.prawo do przenoszenia danych
  • f. prawo do informacji o odbiorcach, którym administrator ujawnił dane osobowe,
  • g.prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
  • h.prawo do nie podlegania decyzjom, które opierają się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
  • i.prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa)
  • j. prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych (masz prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie; cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej cofnięciem).
W celu wykonania swoich praw skieruj żądanie pod adres email: e-butik24@wp.pl numer telefonu: +48601281995
VI. Informacja o dobrowolności podania danych
Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne w celu zawarcia umowy sprzedaży.
VII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień w przeglądarce dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym (np komputerze). Jeżeli nie wyrażasz zgody - zmień ustawienia swojej przeglądarki.

          Informacje ogólne

  • Regulamin określa prawa i obowiązki Klienta i Sprzedawcy w zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną, niniejszy Regulanin jest regulaminem o którym mowa w art. 8 udtawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usłyg drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz 1204 z poóź.zm.). Regulamin uwzględnia zapisy istawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827)
  • Klient - osoba fizyczna o połnej lub ograniczonej zdolności do czynności prawncy albo osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobości prawnej, prawidłowo reprezentowana przez włąciwą osobę fizyczną, która zaakceptuje Regulamin;
  • Konsument - Klinet, który jest osobą fizyczną zawierającą ze Sprzedawcą Umowę o Świadczenie Usług lub Umowę Sprzedaży w celach niezwiązanych bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
  • Sklep - platforma sprzedaży Towarów oraz świadczeniń oferowanuch przez Sprzedawcę, prowadzona prze Sprzedawcę, stanowiąca zespół połączonych spron internetowych dostepna pod adresem http://e-butik24.pl;
  • Sprzedawca - UNIVIA Anna Ochman-Jaskulska ul. Dybowskiego 7/12, 02-776 Warszawa NIP: 9511765027 REGON: 140368881, telefon kontaktowy 601281995 607166188, adres email sklepu e-butik24@wp.pl;
  • Umowa sprzedaży - w porozumienu przepisów Kodeksu Cywilnego zawierana na odległość i dotycząca sprzedaży przez sprzedawcę na rzecz Klienta towarów za cenę z góry ustaloną plus ew. koszt wysyłki
  • Zamówienie - formularz udostępniony w ramach Sklepu określający towary jakie zamierza kupić Kient, oraz dane Klienta konieczne do zawarcia umowy Sprzedaży i wysyłki towaru.
  • Akceptacja Regulaninu jest dobrowolna ale konieczna w celu dokonania zakupuw sklepie pod adresem http://e-butik24.pl

         Zamówienia płatność i termin realizacji

  1. Zamówienia są składane na stronie internetowej pod adresem http://e-butik24.pl.
  2. Użytkownikiem serwisu może być osoba pełnoletnia.
  3. Wszystkie ceny towarów sprzedawanych w sklepie zawierają należny podatek VAT. Cena podana przy towarze jest wiażąca w chwili złożenia zamówienia przez klienta. Cena towaru nie zawiera kosztów przesyłki ( dostawy do klienta ), koszt przesyłki jest podany odrębnie. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do aktualizowania cen towarów znajdujacych się w ofercie sklepu, bądz wprowadznia zmian w ich treści. Ceny towarów w Zamówieniu złożonym przez Klienta przed wprowadzeniem zmian pozostają dla Klienta wiążące.
  4. Sprzedawca może w szczególnym wybranym przez siebie okresie, w warunkach Promocji, określić próg minimalnej wartości Zamówienia dla przesyłki darmowej.
  5. Całkowita suma do zapłaty przez Klienta moze zostać poniejszona o rabat procentowy, kod rabatowy. Klient moze uczestniczyć w uzystaniu rabatów poprzez progi rabatowe, warunkiem uzyskania Rabatu jest Zamówienie powyzej warości ustalonego progu rabatowego. Sprzedawca określa zasady przyznawiania i wykorzystywania rabatów w odrębnych warunkach Promocji.
  6. Promocje obowiazujące w sklepie nie podlegają łączeniu o ile postanowienia Promocji nie stanowią inaczej. Promocja może obejmować ograniczona liczbę towaru.
  7. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje e-mail z prośbą o potwierdzenie zamówienia.
  8. Zamówienia płatne przedpłatą ( przelew bezpośrednio na konto sprzedawcy lub przelew, karta płatnicza - płatność payu ) realizowane są w momencie otrzymania wpłaty, do 2 dni roboczych od zaksięgowania płatności na konto Mbank numer rachunku 97 1140 2004 0000 3202 3518 5980 UNIVIA ul.Dybowskiego 7/12, 02-776 Warszawa
  9. Klient ma również możliwość odbioru osobistego towaru w siedzibie firmy ul. Dybowskiego 7/12, 02-776 Warszawa w dni robocze 12:00 - 19:00. Po skompletowaniu zamówienia klient zostanie poinformowany telefonicznie o terminie odbioru zamówienia. W przypadu pilnej realizacji zamówienia Klient ma prawo skontaktować się telefonicznie i sam ustalić najbliższy możliwy termin odbioru. Forma zapłaty gotówka przy odbiorze.
  10. Zamówienia płatne za pobraniem realizowane są po potwierdzeniu zamówienia, do 2 dni roboczych
  11. Zamówienia realizujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00
  12. Towar znajdujacy się w ofercie przedstawianej na stronie sklepu znajduje się na naszych magazynach.
  13. W przypadku niedostępnosci części towaru klientowi przysługuje prawo do rezygnacj z całości zamówienia.
  14. Czas dostawy: KURIER K-EX - 1 dzień roboczy, POCZTA POLSKA - 1-5 dni robocze POCZTEX - 2-3 dni robocze. Szczegółowy cennik dostaw znajduje się w zakładce Dostawa i termin ralizacji.
  15. Odpowiedzialność za terminowość dostaw ponosi przewoźnik.
  16. Przesyłka zostanie dostarczona na adres podany w formularzu zamówienia.
  17. Podczas odbioru przesyłki proszę sprawdzić czy opakowanie nie jest uszczodzone ( rozerwane, rozcięte, rozklejone ). W przypadku uszkodzenia opakowania zewnętrznego konieczne jest sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności kuriera. Jeśli wystąpiła niezgodność z zamówieniem proszę sporządzić protokół uszkodzeń i niezgodności, koniecznie potwierdzony przez kuriera i przesłac go do Nas.
  18. W przypadku zakupu na fakturę, Klient upoważnia naszą firmę do wystawiania faktury bez podpisu i wysyłania drogą e-mail.
  19. Klient nie może anulować zamówienia które zostało wysłane. W przypadku nie odebrania przesyłki, przesyłka zostaje odesłana na adres siedziby firmy a klient zostanie obciążony kosztami wysyłki w obie strony, oraz dodatkowo kosztami manipulacyjnymi w wysokości 15% wartości zamówienia. ( Koszty manipulacujne: czas przygotowania i obsługi zamówienia, koszt zużycia materiałów transportowych ).
  20. Sklep oferuje również mozliwość wysyłki paczki za granicę. Forma płatności moze być tylko przedpłata. Koszt wysyłki zależny od kraju doręcznia, ustalany odrębnie dla każdego kraju i wagi przesyłki.
  21. Prawo do odmowy realizacji zamówienia - zastrzegamy sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadku wystapienia błędów na stronech sklepu, w treści bądź cenach sprzedawanych przez Nas produktów.
  22. Specyfikacja produktów może ulec zmianie i nie może stanowić podstawy do roszczeń.
  23. Towar przedstawiany na stronach sklepu E-Butik24.pl może się minimalnie różnic kolorem lub odcieniem od tego który widoczny jest na monitorze, wynika to z różnych ustawień monitora.
Biżuteria - jak dbać o biżuterię 
  1. Biżuterią przechowujemy w pudełeczku, etui, woreczkach foliowych, w ten spodób chrominy ją przed śniedzeniem powłok metalicznych, srebrnych, złotych i zmianie koloru kamieni naturalnych.
  2. Przed myciem, kąpielą należy zdejmować biżuterię. Składniki zawarte w mydłach/żelach/płynach mogą wpływać na zmianę naturalnych kolorów biżuterii (przebarwienia).
  3. Przed wszelakimi pracami domowymi, uprawianiem sportu, innymi czynnościami należy ściągać biżuterię gdyż może dojść do zarysowań, zniszczenia biżuterii, wypadania/pękania osadzonych w niej kamieni/ozdób. Dodatkowo niektóre detergenty mogą wpłynąć na rozlutowanie biżuterii, uszkodzenie ich powierzchni.   
  4. Na okres snu zaleca się zdejmowanie biżuterii i przechowywanie jej najlepiej w etui/pudełku/kuferku (wyścielanej miękką tkaniną).
  5. Należy unikać kontaktu biżuterii z perfumami, dezodorantami, kremami, innymi kosmetykami.
  6. Wybrane produkty w naszej ofercie to wyroby ze srebra, które zostały pokryte warstwą złota. Pozłacana, cienka powłoka ulega naturalnemu procesowi ścierania, dlatego tym bardziej należy zdejmować biżuterię po powrocie do domu, odpowiednio ją przechowywać oraz nie narażać na działanie środków/czynników wskazanych w powyższych punktach. Złota powłoka  wyciera się naturalnie /z upływającym czasem, użytkowaniem/, wpływając na zmianę barwy biżuterii. Nie oznacza to  wady produktu i nie jest podstawą do reklamowania biżuterii.      
  7. Podczas użytkowania naszyjników/bransoletek/kolczyków należy zachować ostrożność gdyż zahaczenie, obwinięcie wokół innego przedmiotu może spowodować zerwanie naszyjnika/bransoletki.
  8. Sprzedawca może odmówić uznania reklamacji w przypadku kiedy użytkownik biżuterii  nie stosował się do zaleceń umieszczonych w zapisie „Jak dbać o biżuterię”. 

       Odstąpienie od umowy

  1. Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży prze okres 14 dni bez podania jakichkolwiek powodów, oraz bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów innych niż przewidziane przez przepisy prawa.
  2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy musi być złożone pisemnie z wykorzystaniem wzoru formularz odstąpienia od umowy, bądz innego oświadczenia w którym Klient informuje o swojej decyzji.
  3. Klient może złożyc oświadczenie drogą internetową na adres e-butik24@wp.pl
  4. W przypadku odstapienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie w terminie nie dłuzszym niż 14 dni dokonać zwrotu płatności otrzymanych przez klienta, w tym płatności za towar, oraz płatności za przesyłkę wg najtańszej formy wysyłki jaką oferuje w swoim sklepie. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności na konto bankowe wskazane przez Klienta.
  5. Do zwracanego towaru prosimy dołączyć dowód zakupu
  6. Towar zwracany nie był używany, ani w żaden sposób zniszczony, musi posiadać metki, oraz oryginalne opakowanie.
  7. Jeśli konsument wybiera sposób dostarczenia Towarów inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę wówczas Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych opłat. Sprzedawca zwraza równowartość najtańszej przesyłki oferowanej w dostawie sklepu.
  8. Konsument ma obowiązek zwrócić Sprzedawcy zwracany towar nie później niż 14 dni od dnia w którym odstąpił od umowy.
  9. Prosimy by towar był starannie zapakowany by nie został uszkodzony w transporcie.
  10. Zwracany towar należy odesłać na adres UNIVIA ul.Dybowskiego 7/12, 02-776 Warszawa.
  11. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towarów, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść.
  12. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych Towarów będących wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia, cech i funkcjonalności Towarów. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dochodzenia względem Konsumenta odszkodowania w zakresie w jakim zezwalają na to obowiązujące przepisy prawa.

          Reklamacje

  1. Sprzedawca ma prawny obowiązek dostarczyć Towar do Klienta bez was. Nie dotyczy to wad które zostały wskazane w opisie Towaru z działu II gatunek, Przecena i które były podstawą do obnizenia jego ceny.
  2. Klient moze zgłosić przysługujące mu roszczenia z tytułu rękojmi listownie na adres UNIVIA ul. Dybowskiego 7/12, 02-776 Warszawa, badz adres email e-butik24@wp.pl. Prosimy o dołacznie dowodu zakupu.
  3. Prosimy i przesyłanie do nas reklamowanego towaru czystego, bez zabrudzeń, spełanijącego wymogi higieniczne.
  4. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta jezeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną ( rękojmia ). Nie dotyczy to wad, które zostały wskazane w opisie Towaru z działu II gatunek, promocja i których cena została na tej podstawie obniżona. Klient może ubiegać się o obiżenie ceny produktu, wymiany produktu lub odstąpić od umowy.
  5. Reklamacja nie obejmuje wad, które pojawiły się w okresie gwarancyjnym, a których powodem jest natiralne zużycie ( odkształcenie spowodowane dopasowaniem tkaniny do ciała, odbarwienia będącem skutkiem użytkownia, przetarcia materiału, rozprucie materiału ) niewłaściwe użytkowanie, niedostateczna pielęgnacja, naturalne zmiany materiału, nieprzestrzeganie zasad podanych na metce informacyjnej.
  6. Jeśli Klient będący Konsumentem zażąda wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kaotę o którą cena ma być obiżona, a Sprzedający nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się że żądanie to uznał za uzasadnione.
  7. Sprzedawca ma 14 dni kalendarzowych ba ustosunkowanie się do roszczenia Klienta. Ustosunkowanie się do reklamacji to poinformowanie o jej przyjęciu bądź odrzuceniu.
  8. W przypadku niezgodności towaru z umową sprzedaży, reklamację należy zgłosić na adres e-butik24@wp.pl. Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie. Koszt wymiany uszkodzonego towaru, bądz pomyłki leżącej po stronie sprzedajacego pokrywa sprzedawca.
  9. Prawo do odmowy realizacji zamówienia - zastrzegamy sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadku wystapienia błędów na stronech sklepu, w treści bądź cenach sprzedawanych przez Nas produktów.
  10. Ochrona danych klienta - Dane Klienta mogą zostać wykorzystane jedynie w celu i na zasadach określonych w Ustawie z dnia 18 lipca 2002 roku, o świadczeniu usług drogą elektroniczną ( Dz. U. Nr 104, poz. 1244). Firma E-Butik24.pl zapewnia ochronę danych osobowych przekazanych prze klienta i wykorzystanie ich wyłącznie w celach związanych z realizacją zamówienia i marketingowych naszych produktów. Klient składajac zamówienie i przekazując swoje dane osobowe wyraża zgodę na wykorzystywanie tych danych na zasadach określonych w Ustawie i Regulaminie.
  11. Dane Klienta przechowywane są w naszej bazie tylko w celu przesyłania informacji o promocjach, nowościech, konkursach. Pochodzą z formularza rejestracyjnego na naszej stronie, kontaktów bezpośrednich bądz źródeł ogólnodostepnych. Jesli nie chce Pani/Pan otrzymywać korespondencji o w/w charakterze prosimy o przesłanie informacji na konto e-butik24@wp.pl z tytułem REZYGNACJA, lub kontakt telefoniczny.
  12. Towar przedstawiany na stronach sklepu E-Butik24.pl może się minimalnie różnic kolorem lub odcieniem od tego który widoczny jest na monitorze, wynika to z różnych ustawień monitora.
  13. Sądem właściwym dla rozpotrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.

       Regulamin wchodzi w życie z dniem 25 grudnia 2014 r i jest dostępny na stronie internetowej Sklepu

<!-- Umieść ten tag w nagłówku lub tuż przed tagiem zamykającym treść. -->
<script src="https://apis.google.com/js/platform.js" async defer>
  {lang: 'pl'}
</script>

<!-- Umieść ten tag w miejscu, w którym ma być widoczny przycisk +1. -->
<div class="g-plusone" data-annotation="none"></div>